överlevde gårdagen

vilket känns hemskt skönt.
Framläggningen gick bra och vi behöver inte ändra så mycket, några små justeringar bara så det ska vi fixa innan jul så slipper vi ha det kvar sen. Opponeringen gick oxå galant och tiden disponerade vi bra och satte en timme precis :-)

Nu sitter jag och försöker få ihop material till den fruktansvärda omvårdnadsexaminationen då vi kommer hålla ett en timmes seminarie själva :-( Har ämnet palliativ vård och just det är inte så svårt men så har jag omvårdnadsbegrepp- Insikt och det däremot är ingen höjdare..

Så jag kan bara konstatera att hjärnan redan tagit ledigt och jag bara sitter här och deppar lite istället...

Ikväll blir det luciafest, Tyra tränade på luciasånger i morse så jag nästan blev tårögd :-)
Nu måste jag nog äta lite lunch innan jag orkar ta ett frest till med arbetet innan det är dagishämtning...

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att det gick bra gumman!

Kram

2008-12-13 @ 22:09:08
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0