Dagarna går och jobben lyser med sin frånvaro

lite frustrerande är det allt att december närmar sig och sen är det ju otäckt snabbt januari. Och då mina vänner- Från 9:e januar Är ju jag pluggfri!!! GUD så skönt.
Men lite stress över det hela är det ju allt, för det innebär att sista lilla csn lånet kommer in på kontot i december och sen fortsätter räkningarna att komma men inte några plus i kassan.. så NU vill jag ha ett jobb :-)

Nu ska jag gå och sova.. Ordentlig har jag varit större delen av veckan och lagt mig skapligt.. , jobbigt att gå så många dagturer på raken- det gynnar inte mitt sovmorgonsbehov...

God Natt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller tummarna för att du får ett jobb du trivs med gumman! Vem vill inte anställa dig? :)

Kram

2008-11-28 @ 22:41:23
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0