Oj oj vilken dålig uppdatering

har tagit ett snack med damen ifråga som uppdaterar här och hon ska skärpa till sig :-)
Men tack iaf för efterfrågningarna..

Hmm.. dagarna går fort, kände inte att det var så länge sedan jag skrev men det är ju för jag knappt är hemma något känns det som. Går på Studentavdelning (Kua) nu och kör kontinuerligt schema men kväll, dag, ledig! Så då blir det inte mycket tid över.
Känns superbra med Kua, skoj när man inser att jag faktiskt kan det här :-) Johanna och jag pratade om det häromdagen att nu när man inte har handledare på samma sätt så kör man ju på för dagen och arbetet ska ju flyta på och det gör det ju faktiskt! Har ett himla bra arbetslag tillsammas med Johanna, 2 läkarstudenter samt 1 arbetsterapeut.

På tisdag när jag är ledig så måste jag ta tag i att söka lite mer jobb, har ångest för att de ev. ringer från Kava och erbjuder ett jobb för i dagsläget vill jag inte ha det :-/ Jag som bestämt mig för att bilda mig en egen uppfattning om olika avdelningar och inte lyssna på andra har fått kalla kårar och har nu lyssnat på vad folk säger om just Kava...
Janne, som är handledare på Kua tyckte jag skulle söka till ortopeden, och det är ju rätt kul så det blir väl att ringa dit oxå.
Får ju ont i magen när jobbtankar kommer upp, herregud vi är ju snart klara och arbetsmarknaden är så mörk. till råga på allt så väntar Johan på besked om han ev. blir ett undantag i varslet på Ljunghäll, annars så blir det riktigt kämpigt! En flytt till någon annan ort, kan ju bli aktuellt och det känns inte jätte upplyftande :-(

Nu ska Tyra och jag städa garderoben :-) det är skoj.. eller?!?? Behövligt iaf! En stor garderob att gå in i är inte alltid praktiskt, speciellt inte när man fyller den med allt som man inte vet vart man ska göra av..

Tyra och jag har hunnot göra storcity (Kisa) osäkert idag genom att shoppa lite farsdagsprese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0