sista passet

på Kua ikväll!! Herregud så fort det går..
Kommer fortfarande ihåg när man redan i termin ett hade lite ångest och kände spänning över att gå ut på studentavdelning när man väl kommer till termin sex. och nu är det gjort :-)

Idag hade Tyra tid på dagis från 10 men de skulle gå på teater så jag lämnade henne redan vid 8.45. Känns hur tokigt som helst ju när man inte ska iväg förräns senare. Nåväl, har haft mor, far och Engla-skruttan på besök här då jag skulle hjälpa mamma och skicka iväg en beställning över nätet.

Nu ska jag fixa lite lunch, kanske ta en dusch och sen är det dax att åka till stan. Och ja-jag vet att jag ska se upp för vildsvin på vägen!! Lovar!

Kom på en sak till- vi har nog en äckelråtta som gått och dött i väggen eller i taket eller något. Luktar för jäkligt i tv-rummet, och i båda hallarna på undervåningen! Så en titt på Anticimex hemsida ska det bli med, hoppas på bra tips om hur lukten försvinner!

Kram på er// Lotta- som sökt ytterligare några jobb idag :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heja Lotta!

2008-11-12 @ 13:37:29
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0