gräsänkling..

himlans skönt måste jag säga :-)
Johan är på personalfest, han ringde precis och försökte låta anständig- men men försöka duger ju.

Men en lördagkväll själv är ganska bra ibland. Jag har ju helt själv styrt över tv:n utan några suckar. Konstigt att det ska funderars över detta fenomen när det finns tre tv:apparater ihuset- den ekvationen går inte ihop?!
Bjöd lilla mamma och pappa på middag i eftermiddag, de fick pizza gjord på sån där färdig deg som dom pressat in i en konserv- pappa var ganska fascinerad över hur dom fixar in degen i den lilla lilla förpackningen?! Men så funderar han ju över ganska mycket såsom hur videoklockan vet att det är sommartid och dyl. Lilla pappsen :-)

Känner att jag ätit för mycket gott ikväll, tog fram det lördagssnacks som Tyra och jag bestämde att vi skulle ha när pappa var borta och det är inte mycket taget av men däremot hoppade ett glasspaket ner i korgen när jag vara på Ica, och det är nästan slut och jag håller på att kräkas! Med tanke på att Tyra somnade innan det kom fram så måste det ju betyda att jag muffat halva paketet själv?!?!? För er som vill veta kan jag verkligen rekommendera Wienernogatglassen från SiA.

Har sett på "stjärnor på is" som hade premiär ikväll, och jag föreslog för syster att vi kanske kunde ta en kurs och vara med vi oxå :-D Med rullator och hårt lindade ben, hjälm och ben/armskydd kanske det skulle vara graciöst det oxå- tror du inte det Morra?

Kanske återkommer om jag kommer på något mer som bara måste förmedlas ikväll annars säger jag väl tack och godnatt för idag lixom // Lotta hon som inte kommer komma ifrån datorn än på några timmar och som dessutom kommer sova som en Gud inatt- dubbelsäng själv ju!!!! Weeii

Kommentarer
Postat av: Monika

Jo du syster, det vore en syn det!!

2008-10-05 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0