hoppsan

redan torsdagkväll och det är ju redan slutet på veckan.

Ullared var så bra så, men väldigt mycket folk. Vet inte när jag sist såg så mycket folk där?
Fyndade en del julklappar och födelsedagspresenter, både Viktor och Engla fyller ju inom kort.
Bland annat så köpte jag det här fina setet till Tyran Jacka för 69:- och termobyxor för 99:-

Veckan har sedan bestått av plugg, plugg och plugg! Trevligt värre :-) men iaf så gick träffen med Johanna idag väldigt bra och nu känner vi att det går snabbt undan- om vi nu är på rätt spår vill säga:-D
Och imorgon tar vi en ledig dag (igen)

Fogar in ett litet kort på Tyra som är så glad över att hon har "sno**en" på strumpbyxorna. Ni kan ju tänka er hur många gånger jag försökt lära Tyra att säga Snobben de senaste dagarna.



Jahopp- kom ju på att vi samlade Vuxenpoäng i måndags ju. Vi var på föräldramöte! DÅ känner man sig VUXEN, så dä så!

Nu ska jag surfa runt lite innan läggdax! Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ah, har du med varit på Ulla? Vi var där för två veckor sen och alla jag känner har varit eller ska åka dit. Jag skrev på ditt tidigare inlägg alldeles nyss förresten, innan jag såg detta.

Puss

2008-10-16 @ 21:53:04
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0