kallt!

ja det var helt enkelt Kallt i morse, frost hade jag inte räknat med..

Lugn och skön morgon då jag kan äta frukost i väldigt lungt tempo, lämnade Tyra på dagis klockan 9.00 (som totalvägrade ta på sig något annat än gummistövlar idag), så nu ska jag snart åka till stan. Johanna och jag har 2 intervjuer vi ska genomföra sen drar vi hem igen:-) Förhoppningsvis lite mer givande än gårdagen eller vad säger du Johanna?! :-)

Johan skulle till Reftele idag på någon service, så han åkte tidigt tidigt. Vet inte ens om jag är medveten om när han gick upp.. Sen skulle han tillbaka till jobbet på något möte och till råga på allt trodde han att det kunde bli övertid idag?! Den ekvationen får inte jag ihop- börja drygt 2 timmar tidigare och sen även jobba över.

Ikväll blir det ev. ljusparty hos Rebecca. Det beror lite på hur långt jag kommit i transkriberingen.

idag blir det även ett litet spännande ögonblick då jag ska försöka lämna blod när jag kommer hem, har ju varit två gånger på kort tid och dom har inte lyckats sticka mig?! Så idag ska jag minsann dricka litervis med vatten så dom inte kan komma och säga att det beror på mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner igen det där med gummistövlarna ;-)

2008-10-08 @ 09:50:35
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0