onsdag och redan första 1:a oktober????

har varit hemma och pluggat idag (igen) har faktiskt gjort lite nytta idag  och transkriberat 2 intervjuer... tog ju inte riktigt så lång tid som jag trodde det skulle ta. Jag har bara att kolla/lyssna igenom den sista intervjuen så jag inte missat något..

Snacka om vuxenpoäng jag samlade igår när jag Rotmoset var gjort. Herregud det blev ju riktigt gott:-) och inte krångligt heller, det enda kluriga var att jag för något år sedan slängde våran "stöt" pga. att jag aldrig trodde jag skulle bli så vuxen att jag behövde använda den:-)

Crosstrainer-just det, det var ju ett mål i gårdagens planering och håll i er! Jag körde ett pass både igår och även ett idag. Kroppen måste vara helt chockad vid det här laget?!

Nu ska jag gå och fixa lite käk tills Johan kommer hem.

// Lotta (som tiggde frukostkaffe hos mamma idag samt bara älskar LARS i idol ;-) )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar också Lars! Vi är bäst du och jag gumman!

2008-10-02 @ 20:54:36
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0