Snart måste jag skynda mig:-)

Varför är det alltid så??? Har så mycket tid men snart är det dax att stressa lite så jag hinner vad jag ska..
Ska först ta och fixa en matlåda, sedan tvätta håret och sedan hinna käka lite lunch.
Sedan bär det iväg till Urologen:-D

Var ju där igår med och mest hängde, kändes det som.. Gick iallafall tillsammans med Kajsa och det var trevligt!
Gav några injektioner, bytte ett dropp, satte en pvk, tog lite prover men annars var det rätt lugnt. Hade förmånen att få gå redan vid 20.00 och det var väldigt skönt, för det kändes inte befogat att sitta kvar till rapporten.

See U

Kommentarer
Postat av: Monika

Men hallå!! Blir det något mer skrivet??

2008-11-05 @ 22:03:15
Postat av: Sofia

Håller med syrran din ;)

2008-11-05 @ 22:03:39
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallåja!

Nu har man en ledig helg Å måste ha något annat Å läsa än Cosmic! Så nu får du allt uppdatera status lite ;)

/Fanny

2008-11-07 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0