stress stress

ja det gäller då att göra så mycket som möjligt på kort tid.
Klev upp kvart över åtta imorse, fixade iordning Tyra, klädde på mig medans hon åt frukost.
Sen bar det iväg till dagis. Hem därifrån- upp på crosstrainern, in i duschen, klä på sig, fixa lite lunch att ta med till skolan, äta frukost och sen SKRIVA HÄR:-) det är ju viktigt att hinna med en sväng till datorn.. men jag skulle faktiskt skriva ut några dokument oxå!

Så nu måste jag ner och fixa håret och sminka mig.. Ska träffa Johanna om en timme på Clinicum! Bra planering:-)
och idag ska vi träffa vår handledare i C-uppsatsen- skulle göra vad som helst för att ni skulle kunna vara med som en liten loppa och kolla in hans frisyr!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag skulle gärna följa med och se hans frisyr, kan du inte försöka smygfota den? ;-)

2008-10-02 @ 20:55:10
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0