Vilken helg :-D

Ja men herregud vilken lördagkväll! Söta drömmar den natten eller vad säger du Camilla;-)

Stackars lilla jag började ju resan mot stan med en bussfärd full med kåta tanter som var superladdade för Ladies Night. Kände mig ju lite lugn innan jag klev på bussen då jag med säkerhet visste att många av länets kåta tanter var med Johanna och Fredrik (Grattis till förlovningen!!!) på bussen hem från Ålandskryss men döm om min förvåning när det visade sig att det finns fler av dom i lilla lilla landet.

Väl framme i stan började vi med att gå ut och äta och maten var supergod, tror stället hette Thai Coconut
och den delikata maten jag åt såg typ ut så här


Stället var toppen men som ni ser på bilden så dricks det COLA till maten?!?! Herregud, en restaurang med kvällsöppet som inte ens har rättigheter? Nej, efter maten begav vi oss till Hamlet för dessert och SPRIT!

Sen gick vi vidare mot Cloetta Center med bara en liten kisspaus på den gröna ängen :-)
och när vi väl kommit till rätta in the big Center så förgyllde äntligen denna ursnygga pojke våran kväll
i några timmar och dom timmarna kändes som en minut ungefär! Men rackarns vad snygg han är och Henrik Hjelt är bara för rolig! Och lite mäktigt med Stormare som är värsta kändisen ju och så satt vi där och såg hela paketet under en snubblande påklädning

Oj, oj!!!
Och Camilla lämnade några braiga kommentarer såsom "Men vad fasen-jag vill ju se Martins snopp inte Stormares!" och "hallå- av med kläderna någon gång"

Söndagen då?!?
Jo den har bara varit bra! Lite sömnig :-) Låång sovmorgon som avbröts av syster som tyckte vi skulle ge oss ut på tipspromenad och efter promenaden skulle jag bara ligga lite i sängen och läsa "Palliativ vård" men enligt Johan tog det inte ens tre minuter så sov jag!! SKÖNT

Just det- en sak till! VV i torsdag resulterade ju i en STJÄRNA :-D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra Lotta, kämpa på! Jag försöker sköta mig lite själv, det funkar bra hittills..

2008-10-13 @ 09:08:23
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Monika

Jag är avis på dig syster. Jag ville också se den snyggingen!!

2008-10-13 @ 21:31:00
Postat av: Sofia

Ah gumman det gör jag med, men mest av allt saknar jag DIG! Nu är det vi som bestämmer dejt!

Puss & Kram

2008-10-16 @ 21:52:04
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0