Kocko

inte mitt fel att det inte har uppdaterats... Det är ju sidan som är helt galen ibland. Har uppdaterat men det publiceras aldrig!?
Skumt är det.

Gör iaf ett nytt försök igen :-)

Nattjobb är det som gäller och jag har precis skickat iväg en apoteksbeställning på 4500 cirkus. Härligt när man själv inte behöver betala!
Annars då- Jo livet är toppen tycker jag nog.
Bröllopsplanerna går framåt, eller är snart i hamn skulle jag väl påstå.
Lite sista fix och planering ska det ju alltid vara!

Tyra har helt plötsligt kommit på att man faktiskt kan sova en hel natt i sin egna säng och har nu i några veckor eller nåt inte krypit ner i vår säng.. Både Johan och jag brukar vakna på morgonen och fundera över om hon lever eller ej. TIdigare har det ju varit mer regel än undantag att hon kommer till oss och inte sällan väldigt tidigt på natten.

Hade jag jobbat dagpass nu så skulle jag inte ens ha en timme kvar innan klockan skulle ringa :-) Me like jobba natt!!!
Ska nog ta en stund nu och fundera på schemat över sommaren innan det snart är dags för lite morgonsysslor..
eller så fastnar jag på nätet ett tag till :-)

Sov så gott era sista timmar innan uppgång, och om några timmar sover jag skönt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0