Ensamma föräldrar

det är vad vi är ikväll!
Tyra är hos mormor och morfar och ska sova där inatt.. Hon och Wilma sover där båda två och imorgon kommer Victor dit, sedan ska de allihop på utflykt med mormor och morfar. Tyra tyckte det var såå spännande.

Imorgon går jag min sista inskolningsdag och nästa vecka är jag bara mig själv :-) Fast iof har jag varit det både i söndags och idag. Miss i planeringen gjorde att jag var tvungen att vara rondansvarig så det är ju bara att fixa det lixom. Men det har verkligen gått bra, och idag var det väldigt bra eftersom jag hade så fruktansvärt mycket att göra.. så prioritering var a och o. Och till råga på allt fick jag väl med mig en T3 student ?!?

har även varit på AccuCheck utbildning idag, och den var ju lätt så det var inget att bekymmra sig om.
Det svåraste hittills på  min inskolning har varit kulvertgång, haha det är ju galet svårt att hitta! Igårkväll när jag jobbade fick jag gå till endoskopienheten och möta upp en patient och en transuspersonal, men dom fick allt vänta lite på mig för jag virrade lite :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Du är duktig du min syster. Och hur är det med lokalsinnet?:-)

2009-02-18 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0