Han är ju kung

på att dansa- vår Magnus :-)

Ska jobba imorgonbitti så nu straxt ska Johan få det lugnt och skönt, båda damerna här i huset sovandes!!

Men gud i dag har jag kollat på gamla kort hemma hos Mor, haha jag höll på att kissa på mig!! Måste bestämma en dag med mina älskade systrar så vi kan kolla tillsammans!!

Igår inköptes klänningen till bröllopet, Johans kläder bokades och idag inhandlades Tyras klänning.. Och så var Camilla och jag idag och kikade efter tärnklänning, men det är inte klart ännu! Det var så kul att få träffa dig igen Camilla, bara så du vet- har ju saknat dig massor när ni varit borta!!!

God Natt, Sov en hel natt- Som Tyran säger :-)

Brrrrrrrrrrr, vad KALLT det är ute- råkade kolla till på termometern! 10 minus, hualigen ser inte fram emot att gå upp tidigt imorgon..

Kommentarer
Postat av: Monika

Det ska bli så kul den 9 maj!!

2009-02-13 @ 23:02:40
Postat av: Sofia

Jag kollar inte på Let´s Dance ;-)

Kul med kläderna till bröllopet, är det 9 maj ni gifter er alltså?

Här är det nog inga 10 minus, men det var 6 minus förut..

Kram

2009-02-14 @ 22:52:35
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0