Lixom

Nu är jobbveckan redan inne på onsdag, hualigen vad snabbt det går..

Jobbet är jättebra, huvudet snurrar, många frågor, konstiga rutiner, massa nytt folk osv... Men det löser sig nog.
Idag jobbar jag kvällstur vilket innebär att jag knappt hinner hem och landa i sängen innan det är torsdagsmorgon och klockan ringer igen.. Men förmiddagen ledig i dag var ju verkligen inte fel.
Sovmorgon, lämnat Tyra på dagis, hem och fixat lite, dushat och så. Nu ska jag packa ihop mig och åka till mamma och hjälpa henne med en sak och sedan ska jag följa med dom på Sopplunch (vuxet va?) och sen åker jag vidare till staden..

dagis i går hade gått bra, men Tyra var jättetrött och ledsen och sa några gånger att det var så lääänge på dagis och det svider i mammahjärtat!

Idag när vi kom så fick hon välja ett paket i kronan för det hade dom missat igår. Tyra bjöd på glass igår och alla barnen hade sagt "Tack Tyra", hon var en aning stolt! Hon var ju sjuk på sin födelsedag men nu fick hon ju istället fira i många dagar..

Nähäpp! Dax att göra mig iordning.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror Tyra vill ha en häst =) Det får du köpa för landstingets pengar / Fanny =P

2009-02-05 @ 19:55:04
Postat av: Monika

En häst? Nä det köper aldrig Lotta, hon är ju livrädd för hästar!!

2009-02-06 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0