Snö

Men herregud, jag vill ha vår! och då börjar det snöa ist. Fast iof är det ju rätt skönt för alla barn som har sportlov nästa vecka att det kommer lite snö.

Idag var Tyra så ledsen när jag lämnade på dagis, hon ville verkligen inte.. Vet inte vad det tog åt henne, men men det har nog gått över nu iaf.

Håller på att fixa käk, jobbar ikväll och har ingen matlåda. Då dök den briljanta idén upp att laga mat så jag kan ta med mig och även skämma bort familjen.. de kan ju bara värma när de kommer hem i eftermiddag. Lyx!

Var inne på Ezshop en sväng förrut och höll på att bli fast där- kunde inte öppna dörren- vill inte berätta varför.. det får bli min hemlis :-D

Kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Ha ha, jag vet din hemlis!!

2009-02-11 @ 13:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0