Trött

ja det är väl så jag kan sammanfatta mig själv just nu.
Är så himlans TRÖTT!
Men det går nog snart över för jag kom precis på att jag inte hunnit med något eftermiddagskaffe idag.
Så där är boven.

Hade min första egna vårdplanering på jobbet idag, spännande :-) Det gick som smort! och efter den var det snabba puckar med tanke på att den 93 åriga tanten redan var färdig sminkad och packad för att åka hem direkt efter " sammanträdet" som hon sa.

Idag har skrotbilen besiktigats, och den föll inte igenom helt felfritt, så lite justering med något utsläpp så är den klar för ett år till.

Igår kollade vi igenom gästlistan till bröllopet för typ 7:e gången, vi  närmar oss nog slutet på den-tror jag! Så som det såg ut igår så skulle vi behövt sitta lite på varandra, så vi hade lottdragning och siade om att en del kanske tackar nej :-D

Nu är det kaffetime!
och på tal om kaffe- NÄR Fia ska vi ses???

Imorgon är det A-tur som gäller igen, och imorgon ska jag nog sjutton i mig försöka gå lite tidigare då jag idag höll på att börja gråta när jag kom till dagis. Tyra var ENSAM kvar.. hallå va så sorgligt! Men snälla fröken tröstade mamma med att det inte brukar vara så tomt och att det berodde på att så många är sjuka..

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snart gärna, när kan du? :)

2009-02-09 @ 22:34:16
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0