God Fortsättning mina vänner!

Jahopp Nytt år-2009.. Känns bra, lite spännande är det allt..
Först ser jag fram emot  och sedan planerar vi ju

Första dagen på nya året avklarat då! En bra dag, lite seg men men...
Victor har varit här ett tag och busat med Tyra och Johan har målat uppe i hallen och jag har bara varit, det är jämnställdhet det.. :-)
 Här är resultatet av att Victor och Tyra gått lös på pepparkakshuset :-)


Igår var vi ju som sagt på dragningen av årets guldrusch och som vanligt blev vinsten = 0, inte speciellt förvånande. Men hade ju iallafall mer chans i år än för några år sedan när förvirrade Lotta tappade bort alla sina lotter och hittade dom i partyväskan inslängd i garderoben vid något festligt tillfälle lite senare än beräknat..

Och igårkväll var vi hos syster yster, man och barn och firade tolvslaget med god mat, vin och champagne! Tyra var kämpen som var vaken längst men precis runt 00.00 somnade hon i vagnen under fyrverkeriernas sken.

      Här tänds en kinesisk rislampa (tror jag det hette) superhäftigt!! Vi såg den sväva upp i skyn och bort över samhället under lång lång tid..



Och om nu mamma är inne och läser och oroar sig för att jag glömt bort att jag är kattvakt- Så kan ni allt stanna i Skåne ett tag till för Sixten är inte bortglömd :-)

Imorgonbitti ska Tyra till doktorn- hon har ju varit sjuk ungefär hela december men det känns som om det lixom inte bryter ut, har lite fesig feber, snorar, huvudvärk, öronvärk, hostar osv... Så det blir nog bra med en lite koll bara för att hos doktorn..
Det är ju segt för henne när hon aldrig känner sig bra och har ork till något och kvällarna är inte superroliga just nu, som bilden visar så har det väl sett ut ungefär varje kväll sedan jul

Skickar med ett kort på Tyra och sin hund, det var en uppskattad julklapp från gudmor.. Och på tal om gudmor- hon är väl för go Camilla! Saknar henne så fruktansvärt mycket och trodde jag på någon gud så skulle jag be honom om en flytt som gör avståndet kortare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med bilder! Ja, leg.syrra, inte helt fel det, bra kämpat gumman! Vad tiden har gått fort, tycker det känns som nyss du började... Stackars Tyra, känner igen det där från mina grabbar, ständigt hostande och snoriga med feber då och då men inte riktigt sjuka. Krya på dig Tyra!

Kram från oss

2009-01-02 @ 18:02:45
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul med bilder! Ja, leg.syrra, inte helt fel det, bra kämpat gumman! Vad tiden har gått fort, tycker det känns som nyss du började... Stackars Tyra, känner igen det där från mina grabbar, ständigt hostande och snoriga med feber då och då men inte riktigt sjuka. Krya på dig Tyra!

Kram från oss

2009-01-02 @ 18:03:33
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh gumman, du är väl för go... Hade inte tänkt att sitta här tårögd på jobbet men nu blev det så.. Saknar er otroligt mycket oxå, vet inte hur jag ska uttrycka mej för att det förståelsen ska bli den rätta men känns som om du och jag förstår varann iaf och det är ju det som betyder nå´t!! Puss på er och en stor krya-på-dej-kram till goaste ungen..

2009-01-04 @ 00:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0