Gräsänkling

Det är jag det ikväll och inatt.... Johan är på jobbmiddag! Hela sängen för mig själv :-D det är lycka det ju!!
Fick det här kortet med vattenglas av honom, han vill tydligen vara pigg på jobbet imorgon... eller så försöker han bara impa och verka duktig... Hmm- vad ska vi tro :-)


Dagen i dag då har Jag och Tyra tillbringat i Linköping med Morra, Wilma, vattenkoppsVictor, Engla, Mormor och Morfar.. Lite shopping och sedan den braiga efterlängtade avslutningen
 

Snart ska jag sova.. Måste ju orka upp imorgon med ju.. Dagis halv nio!
Och sen lite torg kanske och sen ska Tyra hämtas och sedan ska vi nog hitta på något i födelsedagspresent till Gert som fyller imorgon och så har den dagen oxå gått!!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja, det var en lyckad dag!!

2009-01-22 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0