Hostan och snoret fortsätter

Mer regel än undantag. Och ikväll toppade vi det med en fläskläpp oxå

Igårkväll var Johan och jag i stan på bio och restaurangbesök, supertrevligt och mycket mysigt!
Filmen blev Yes Man och den rekommenderar jag starkt, mycket skratt! Och sedan intogs god mat på Plaza, fast Johan var ganska sugen på drive in på McD. som snabbt avstyrdes..
Tyra sov hos mormor och morfar och detta innbar ju SOVMORGON :-) eller ja, jag är ju bortskämd annars mä men Sovmorgon tillsammans händer inte så ofta. (och iallafall inte till halv elva)... Johan stackarn är ju dessutom drabbad av Tyras snorbaciller så han behövde verkligen sova ut..

Nu ska nog sängläge intas här, å tittar jag lite åt höger så sover min lovely redan i soffan :-)

Kram och God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0