Jisses vilken torka

Snart en vecka sedan som det skrevs något här :-)

Vardagen är här igen, Johan jobbar och Tyra är på dagis.. Och jag har kommit till soffan och datorn! Smart drag att fastna här... Fast en tvättmaskin har jag ju hunnit med, fast den sköter sig ju själv bara den är igång ju...

Så i fredags var det ju äntligen dags då för EXAMEN!!! Vilken underbar dag som bara tog slut på ett kort kort ögonblick. Väntar fortfarande på kort, så jag har inte någta superbra kort att flika in här men det kommer..
Eller något kanske jag kan leta på
 Intåg i Domkyrkan
 Glädjetjut!!!
 Och så vi så klart, dom jag kommer sakna mest, känns konstigt att inte träffa dom varje dag!!
Men än så länge har vi ju bara Jullov- eller var det inte så????

På eftermiddagen/kvällen var familjen ute och käkade, mycket trevligt och mycket gott! Och efter middagen intogs tårta och kaffe på Nygatan..


Nu kanske jag skulle ta och fixa lite innan det är dags för dagishämtning, sen kanske det blir en liten tur till Linköping..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0