Kväll igen

Rysligt vad dagarna går fort, det är ju bara kväll hela tiden ju..
Idag var syss här och fikade en sväng på förmiddagen och det var mycket trevligt
plus att man får ytterligare en anledning till att dricka kaffe. Kaffe är
ju Kaffe lixom= kan drickas hur mycket som helst per dag.

Johan kom hem supertidigt från jobbet idag, redan vid lunch. Han hade
bokat träff med någon skorstensmännska som var här och skulle lämna
prisoffert ang. renovering av pipor i skorstenen.

Och idag då har Johanna och jag äntligen fått in alla poäng i Ladok. oturliga
kommunikationsproblem kallas det när lärarlaget inte orkar bry sig om att informera.

Har även varit på gymmet idag... så imorgon kanske jag inte kan gå och dessutom
gör ju mina stackars äggstockar ont :-D

Nu ska jag gå in i badrummet och bekämpa en gäst som dykt upp mitt på kinden!!

See U and have a good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0