Onsdagen, MittW?

Heter det inte något med mittwoche eller något på tyska?? Haha Bertil Asp skulle slå ihjäl mig och ta tillbaka mitt tyskabetyg från högstadiet om han läste det här... 
 
Tyraskruttan är skapligt nöjd över dagis idag då hon fick gå in och leka med de stora barnen på Havet- fina dockor, ett tåg och så fina(??) utklädningskläder
En ny kompis fick hon oxå, en tjej för en gångs skull- på Gläntan är det ju nästan bara pojkar ju.


Jag hade väldigt bra städhjälp idag när dammsugning skulle ske här hemma.
Tyra kunde hjälpa mamma sa hon och närmare bestämt med orden" Jag hjälper dig- det är så tungt för dig" :-) Tur att vi har en sådan där Swiffer eller vad den heter som Tyra nöjde sig med, då  kunde ju jag själv dammsuga under tiden, annars hade vi nog inte varit klara ännu..


Imorgon är det Studiedag på dagis, så sovmorgon hägrar och sen kanske det blir en tur till stan med kusinerna

Måste tipsa om gardinomtagen dom har på snoddas med :-D smidigt som sjutton- det är ju bara att byta varefter humöret ändras!! Var ju bara tvungen att föreviga på kort, annars skulle ju ingen tro mig om jag påstod att dom använde sig av påsklämmor, Haha jag tror jag dör!!!


Nu önskar jag er en god natt med finfina drömmar!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Monika

Ja, jag gillar idén med omtagen:-)

2009-01-21 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0