Pulka och grillad korv



I dag har Tyran och jag varit med syster och barn i Tolvmannabacken och åkt pulka, skoj vare! Och efter detta grillade vi korv hemma på nygatan.. En mycket trevlig dag.
Imorgon är det intervju som gäller, är lite lite nervös :-)

Och så har jag fått Thailands-sms av sötaste Camilla oxå idag, blev så glad.

Ikväll var det ju i vanlig ordning noll att se på tv men Johan och jag så en film- Transibirian (stavning???) och den var ju super! Inte ofta som Johan och min filmsmak går hand i hand..

God Natt

nej nu kom jag på att jag bara måste infoga en teckning som Tyran målat, tycker den är så fin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysig dag!

O på teckningen är det ju Tummen! :)

Kram

2009-01-19 @ 09:13:08
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi, vilken söt teckning =)

KRAM

2009-01-19 @ 20:02:04
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0