tjohopp

idag har det tapetserats här hemma, himlans vad fint det blev..
Johan har verkligen fått jobba utan den minsta hjälp från mig.. Det var ju hallen på övervåningen som var fokus för tapetsering och jag kunde verkligen inte hjälpa till när det mest jobbet var i trappen. Sovrumsdörren har varit gångbro från trapp till yttervägg och från dörren låg en planka till nästa vägg.. och där ute fick allt Johan balansera själv!

Tyra och jag roade oss med att gå ut i iskalla blåsten istället och gungade, åkte skidor och tefat.. Höll på att frysa ihjäl.
Tänk så konstigt det är- igår var ju Tyra och jag ute med mormor, Wilma, Victor och Engla och grillade korv och åkte pulka och då frös jag inte ens hälften så mycket som jag gjorde idag. Ändå var det ju minus 14 igår och typ 0 idag...

Nu ska jag gå och sova- imorgon har ju skolan fått för sig att vi ska vara seriösa med en Katastrofdag.. Kommer bli jobbigt att gå upp- har ju inte haft något vettigt i skolan på evigheter..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0