Vart tog John blund vägen?

var supertrött förrut, men kollade lite på tv i sängen och nu är jag väl helt klarvaken?!??!
Ja, det är ju iaf rätt skönt när övriga i familjen sover :-)

Dagens intervju gick strålande och till 97% chans så börjar jag jobba 1:e Mars.. Men så fick jag väl mail från en kompis om hade pratat med sin chef, så hon ville att jag skulle skicka in mitt Cv dit oxå..

Ikväll har en snubbe varit här och kollat in vägen som vi vill riva, så det blir nog så att den rivs så fort Tyras födelsedag är över.. Han hann kanske inte helt klart tills dess och då ville vi vänta. Han kan även tänka sig att bygga ut badrummet om vi bestämmer oss för det...

Nu dök syster yster upp på Fejjan så det blir nog lite chatt nurå :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är ju självklart ingen väg vi ska riva utan vägg :-)

2009-01-20 @ 09:33:29
URL: http://viihusetnastlangstbort.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! nu hittade ja dig! va skoj med intervju o hoppas verkligen att du kan få ett jobb snart... kram rebecca

2009-01-20 @ 17:44:45
URL: http://rebecca86.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0