1 vecka och 4 dagar sedan

det är så längde sedan som det skrevs något här..

Dålig!

Iaf, så är läget bra här!
Dagarna flyter på och vad annorlunda det är att jobba.. Trivs
så himla bra så det är inte klokt. Vardagslivet blir ju något annat
när rutinerna inte är dessamma nästan varje dag. Och det är positivt tycker jag,

Måndag, tisdag var skorstensfolket här och fixade kakelugnen i matrummet
och vedspisen, så igårkväll eldade vi som sjutton :-) Vilken värme vedspisen
ger!! Mysfaktor..

På lördag ska väggen rivas ner, och idag har Tyra och jag tagit ner gipset i tv-rummet
och då kom nya tankar så Johan höll på att kasta ut mig när han kom hem :-)
Så nu iaf kommer inte hela väggen tas ner...

Imorgon börjar långhelgen på 128:an.. drygt att jobba långhelg! Men sen har jag iaf
gjort mina helger för ett tag framöver och det är skönt!
Nästa schemaperiod är nu klar och jag är rätt nöjd med schemat, fick ju inte lägga mitt
egna schema bara för att jag är ny och först känndes det som
att jag jobbade jämt men när jag fick kolla på det lite mer och skriva ner i kalendern insåg
jag att det inte var så farligt.. Börjar ju gå nätter oxå så då blir det lite mer ledigt i det stora
hela..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0