Hej mitt vinterland och låååång sovmorgon!

är det inte galet med snö nu!?

Igår eftermiddag åkte Tyra på semester till moster Lena.. Hon var skapligt uppspelt. Mammas hjärta smälte sedan igårkväll när hon ringde för att säga God Natt :-)
Idag så kom Lena, Gert och Tyra och hämtade upp mig och vi intog torget.. men det var verkligen inget att ha så vi handlade vad vi skulle och åkte sedan hem och fikade.

ikväll är det då dags för finalen för Let´s dance.. Spännande ju och vi hejjar självklart på Magnus!

nu ska jag fixa lite med  tvätten och sen ska vi även försöka få till en krok i badrummet för Tyras alla halsband.. Hon kommer ju istort sett hem med 3 nya i veckan från dagis :-D

Just det- Treåringen här hemma hon är tokig- Nya favoritprogrammet är Albert och Herberts Julkalender :-) Hon diggar stenhårt och sjunger introt utan problem..

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjao!

Sitter och letar raskatter såhär på min lediga dag =9 Skall lägga en snuskigt stor summa av mina penningar på raskatter tänkte jag. Du får skaffa en åt Tyra =)Hur går natt jobbandet? Är imponerad =) Hade aldrig fixat att tänka (vetenskapligt) efter kl 02.00 ;) Dax för en fika snart?

////Fanny

2009-04-01 @ 22:25:22
Postat av: Pia

men Lotta nu är det ingen snö längre så du får väl uppdatera dig!

2009-04-07 @ 08:40:23
Postat av: Monika

men hallå....uppdatering????

2009-04-10 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0