Kurrar lite

magen kurrar.. Kan inte fatta att man inte blir mätt på typ 8 muggar kaffe!?!? Får nog snart ta och trycka igång morgonens kaffe och få nytt fräscht kaffe, det kanske gör susen..

Idag när jag hämtade Tyra på dagis, eller idag? igår? när sjutton var det... Ja ja, tisdag eftermiddag när jag hämtade på dagis halkade Tyra på en isfläck och denna lilla fläck skapade ett sår på knät och hela eftermiddagen/kvällen var förstörd. Snacka om pricken över I:et när ett barn redan är trött och så kommer en liten skada och allt blir upp och ner.. Grät i omgångar och var såååå ledsen, kunde inte gå och allt ni vet?! Somnade i soffan vid 18.15 och det var bara att bära upp henne i sängen och hon sov lungt vidare..

Nähä, snart är det dags att gå runt lite och kolla listor och dyl. och så går tiden snabbt tills sängen kallar!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla stackarn! Tyra alltså ;) Ibland behövs det inte mycket för att de små liven ska bete sig som att världen är på väg att gå under.. När jag tänker på det så behövs det inte så mycket för att jag heller ska bete mig så? s Kram

2009-03-25 @ 18:37:10
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0