=)

Segt här kan man ju säga...

Iaf så är det ju nytt år, Så gott nytt år måste man ju få med då ju =)

Sedan det senaste dokumenterades här i bloggen har ja ju bytt jobb!!!!!!!! Och jag är galet nöjd =) Trivs mycket bra och jag kan lugnt konstatera att jag nog tidigare nervärderat kommunjobbet ganska ordentligt. För några helger sedan var ja inne och jobbade ett extrapass på 128:an  och det var oxå mycket mycket kul! Men när ja åkte hem så kände jag att jag gjort ett bra val då ja bestämde mig för att våga prova på kommunssk jobbet..

Men hur mycket snö det ska komma denna vinter?!? det är verkligen en fundering jag har..
Önskar att dom som tror på någon där uppe tar sig ett snack med honom och ber honom trycka på OFF knappen..
Jamen just det nu kom ja på- Måste ju även skicka ett grattis till Camilla och Jocke som blivit stolta föräldrar till lilla underbara Olle! Gudars så söt =)

Idag fick vi ett mysigt kort på posten.. Ett "save the day" kort.. Med Information om att när vi väl läser kortet så är dom redan gifta och befinner sig i Thailand.. Och så en Kram från herr och fru Wirf!!!
Så vi grattar Rikard och Li oxå =)

Kramen // Lotta

Kommentarer
Postat av: Pia Österlind

Kära svägerska, man kan tro att detta är en kvartalsblogg och då kan detta vara en påminnelse om att det snart är dax att skriva några rader. kram

2010-03-31 @ 18:13:51
Postat av: Anonym

å vad roligt att du har blogg lotta! :D

hoppas vi kommer ses snart, saknar verkligen tyra! hon har ju blivit riktigt stor nu :)

kram

2010-08-19 @ 21:37:34
URL: http://mooat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0